PANDWRAS BOX NEWS












Παρασκευή 15 Μαρτίου 2019

Η αλήθεια... !
Το πιο πικρό μάθημα του καθενός μας...
Αλλά και το πιο γλυκό φάρμακο!!!!
Να κοιτάς στον καθρέφτη και να αναρωτιέσαι σε ποιον μιλάς...
Το έχεις νοιώσει ποτέ αυτό;
Ρωτάς σιωπηλά με τα μάτια ... ναι τα μάτια κάνουν τις πιο σκληρές ερωτήσεις ...!
Ε... δεν είμαστε μικρά παιδιά δεν μπορούμε να κοροϊδέψουμε την εικόνα μας.. τον άλλο μας εαυτό ..
Ναι μέσα στον καθρέφτη το είδωλο που κοιτάμε είναι ο άλλος μας εαυτος...!
Πολλές φορές όταν το κοιτάζω νοιωθω ότι μιλάω στην ψυχή μου...
Κάποιες φορές που νοιωθω πολύ χαρούμενη κοιταζω το είδωλο μου στον καθρέφτη και νοιωθω την χαρά και την ικανοποίηση που νοιωθει κι αυτό ..ναι τότε γινόμαστε ένα ... ειμαστε και οι δυο ευτυχισμένες
Άλλες πάλι φορές όταν ειμαι λυπημένη (το είδωλο ψυχή)έχει πιο θλιμμένη έκφραση από μένα...από αυτό που νοιωθω εγώ...είναι αυτό που λένε η ψυχή πονάει πιο πολυ..
Όμως τις φορές που κοιταξα το είδωλο μου στον καθρεφτη προσπαθώντας να το ξεγελασω...πως ταχα είμαι καλά.. πάντα μου απαντούσε με μια γλυκια σιωπή ...!
Δεν μπορείς να ξεγελάσεις τον ίδιο σου τον εαυτό όσο πικρή κι αν ειναι η αλήθεια όσο κι αν σε πονάει πάντα θα είναι το καλύτερο φάρμακο!!!
Το βάλσαμο της ψυχής!!!!
“MLD”

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΛΛΑΔΑ

ΕΛΛΑΔΑ
ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑ